درب فلزی حیاط

Wiki Article

چراغ هایی که پایه دار هستند برای ورودی های کلاسیک توصیه می شوند. پایه چراغ ها را می توانید کوتاه یا بلند انتخاب کنید.

همانطور که در عکس درب ویلا مشاهده می نمایید، ترکیب شیشه و چوب نیز برای باغ و یا درب ساختمان ویلایی لوکس، بسیار جذاب می باشد.

در صورتی که معماری محیط و یا مدل درب حیاط دارای جزئیات می باشد، یک رنگ روشن و یا خنثی می تواند انتخاب مناسبی باشد تا جزئیات به چشم بیاید.

معمولا دو راه ورودی برای آپارتمان های شهری در نظر گرفته می شود، یک دربی که مخصوص عبور افراد می باشد؛ که اصطلاحا به آن نفر رو می گویند و دومی دربی که ماشین ها از آنجا وارد ساختمان می شوند، که به آن درب ماشین رو گفته می شود. هر یک از این درب ها دارای ابعاد و وزن متفاوت می باشند، ولی امروز با توجه به افزایش تولید کنندگان درب ورودی حیاط امکان سفارشی سازی برای هریک از آنها وجود دارد.

درب حیاط می باشند. امکان ایجاد طرح های مختلف بر روی درب آهنی و درب حیاط ساده وجود

مورد بعدی در انتخاب و سفارش درب ایمن و مستحکم لولا و یراق آلات استفاده شده در درب فلزی و درب حیاط است. اگر درب موردنظر شما از بهترین و سنگین ترین پروفیل و ورق ها ساخته شود ولی یراق آلات آن معمولی و ضعیف باشد عمر مفید درب بسیارکاهش یافته و هر ساله با تغییر فصل دچار مشکل شده و نیاز به خدمات دارد.

به کار بردن یک سنگ فرش متمایز برای ورودی، هر چند کوتاه باعث خواهد شد حریم ورودی ساختمان از کوچه و خیابان متمایز و جدا گردد.

است. در این سازه درب فلزی به گونه ای طراحی می شود که از بیرون ساختمان، فضای

را برای ورودی حیاط انتخاب کنید. درب ساده فلزی را می توان در همه مناطق

درب های حیاط با متریال های مختلفی ساخته و به بازار عرضه می شوند. از ادامه جمله محبوب ترین متریال ها برای اجرای درب ورودی می توان به چوب و فلز اشاره کرد.

است. زیرا ایجاد طرح و ساخت آن مدت زمان و آهن بیشتری می طلبد.

درب چند لنگه ای و اتومات درب های شیشه دار رزومه درب گستر اصـالت تولیـد تیزر درب‌گستر

استحکام بیشتری دارند و از لحاظ امنیتی نیز، ایده آل هستند. رایج ترین انواع درب

۱. نصب سیستم قفل قوی: برای جلوگیری از نفوذ غیرمجاز، مطمئن شوید که درب حیاط شما دارای یک سیستم قفل قوی و با کیفیت است. قفل‌های امنیتی مقاوم در برابر تلاش‌های خرابکاران باید انتخاب شوند.

Report this wiki page